top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverhetboekhoekje

Book Blogger Confession Tag

Bijgewerkt op: 24 jan. 2019

Hallo, ik ben even weg geweest, dus heb besloten om er weer in te raken wat plezier te hebben met tags. Ik hoop dat het even leuk is om over te lezen als het was om te maken.

De regels zijn simpel: antwoord eerlijk.

Daar gaan we dan.


1. Welk boek heb je het recentst niet uitgelezen?

The Gospel of Loki van Joanne Harris. Het gebeurt niet vaak dat ik een boek niet uitlees, maar ik had wat problemen met de manier hoe ze schrijft. Ik had dit ook al eens met een ander boek dat ik van haar las.


2. Welk boek is uw "guilty pleasure".

Ik vind dit geen leuke term, omdat het insinueert dat ik me schaam voor wat ik lees en det doe ik niet. Ik lees wat ik wil en ben daar trots op.


3. Welk boek "do you love to hate"?

Inkt van Alice Broadway. Ik vind dit geen goed boek. Het enige positieve wat ik te zeggen heb over dit boek is dat het een mooie kaft heeft.


4. Welk boek zou je in de zee gooien?

Ik denk dat mijjn antwoord opnieuw Inkt is.


5. Welk boek heb je het meest gelezen?

Ik denk dat het ofwel Epinona van Marc de Bel of Post voor mevrouw Bromley van Stefan Brijs.


6. Welk boek zou je haten als geschenk te krijgen?

Ik denk dat dat voor mij The Hunger Games reeks zou zijn. Om te beginnen heb ik ze al en ten tweede vond ik het niet echt een goede reeks, dus om daar meerdere exemplaren van te hebben is niet echt iets waar ik op zit te wachten.


7. Zonder welk boek zou je niet kunnen leven?

Er zijn er een heleboel, maar ik denk dat ik ga gaan voor The Underground Railroad van Colson Whitehead. Het is een van mijn favoriete boeken en ik raad het ten zeerste aan voor ieder die het nog gelzen heeft.


8. Welk boek maakte u het boost?

The Poppy War van R.F. Kuang. Ik was heel erg boos met wat er gebeurde in het boek en de beslissingen die de personages maakte in het boek. Dat gezegd ben ik nog steeds zeer benieuwd naar wat er in deze reeks zal gebruiken. En het heeft wel iets wanneer een karakter het tegenover gestelde is van u.


9. Welk boek deed u het meest wenen?

Post voor Mevrouw Bromley. Het is een zeer emotioneel boek.


10. Welke kaft haat je het meest?

Voor deze vraag heb ik besloten om te kijken in mijn eigen boekenkast.


De kaft die ik heb gekozen is De Poorten van Atlantis van Patrick Lagrou.


Ik zit in een kunststroom en volg de richting Illustratie dus ik kijk daar naar als ik een boek koop.

Ik koos dit boek omdat ik een probleem heb met de stijl waarin deze kaft is getekend. Ik heb geen problemen met de compositie of de kleuren of het onderwerp. Het gaat me puur om de lijnvoering en de stijl van de illustratie. Daarom koos ik dit als kaft die ik het meest haat.








Dat was het dan voor deze tag. Ik hoop dat het ietwat interessant was. Het was zeker leuk voor mij om te doen. Ik ga proberen om minstens wekelijk iets te posten en soms zelf meerdere keren per week.

Tot snel



-Emma

2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page