top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverhetboekhoekje

Meest geanticipeerde boeken: februarie

Vanaf nu zullen mijn lijstjes voor deze categorie er wat anders uitzien. Ik heb besloten om dit jaar vooral boeken te lezen die al in mijn kast staan of boeken te lenen van de bibliotheek. Dat wil zeggen dat als ik nieuwe boeken wil lezen ik ze zal moeten aanbevelen aan mijn bib. Aangezien ik er maar 3 kan aanraden per maand heb ik besloten om ook maar 3 boeken per maand op deze lijst zal zetten.

Ik zal deze lijst vanaf keer steeds een maand op voorhand maken, wat dus wil zeggen dat over een goede week ik mijn maart lijst zal plaatsen.

Genoeg uitlef... hier zijn ze dan.




Black Leopard, Red Wolf

-The Dark Star Triologie #1

Marlon James

05/02/2018

Eerlijk gezegd is alles wat ik hier van weet dat het wordt verkocht als 'Een Afrikaanse Game of Thrones'. En dat is alles wat ik daarover hoef te weten.

Dit boek komt uit op 5 februarie.



Kingdom of Copper

-The Deavabad Triologie #2

S.A. Chakraborty

21/02/2019

Dit is het vervolg op het boek dat ik op dit moment aan het lezen ben. Het is een boek in het genre "adult fantasy" en speelt zich af in de tijd dat de Fransen Caïro binnen vielen, waar ons verhaal begint. Ik ga graag redelijk blind in boeken en zit nog niet ver dus ik kan niet echt met zekerheid zeggen waar het over gaat, maar ik kan wel met zekerheid zeggen dat ik er van geniet en dat ik nu al uitkijk naar het vervolg.



Priory of the Orange Tree

Samantha Shannon

26/02/2019


Het is ondertussen geen verrassing meer als ik zeg dat ik niet honderd procent weet waar dit boek over gaat. Dit is wat ik wel weet. Het boek zou een feministische epische fantasy moeten zijn met draken en een oorlog ofzo... ik geef toe dat dat niet veel is, maar voor mij is het duidelijk genoeg om dit boek te willen lezen. En laat ons even een momentje nemen om de pracht van deze kaft te bewonderen. Prachtig gewoon.




Maar goed, dat was het dan van mij voor februarie. Dit zijn de 3 boeken die uitkomen volgenden maand waar ik het meest naar uitkijk en hoop te lezen. Natuurlijk zijn er meer boeken waar ik naar uitkijk, er zijn er een heleboel in februarie, maar dit is mijn absolute top 3 en degene waarvan ik hoop ze gelezen te hebben tegen maart. Veel lees plezier en tot het volgend bericht.




-E

2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page