top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverhetboekhoekje

E-Deal #1

Bijgewerkt op: 15 dec. 2018

Dit is de eerste deel in een nieuwe reeks die ik zal doen op mijn blog, waar ik jullie laat weten over een eBook deal die ik gevonden heb.

Ik heb het al af en toe eens gedaan op mijn instagram auccount en dacht om het nu ook op mijn blog te doen.


Iets waar ik echt van kan genieten is kijken naar de selectie eBooks die te koop staan op Bol.com en Kobo.com. Wat ik vooral leuk vind om te doen is kijken of er goede deals zijn voor geliefde, door mij of de gemeenschap, titels. Op een dag dacht ik waarom deel ik het niet? Ik heb dit al voor drie boeken gedaan op Instagram en heb nu besloten om het ook hier te doen. Ik lees het liefst in het Engels de de meeste titels hier zullen in het Engels zijn, maar Nederlands wordt niet uitgesloten.




The Clan of the Cave Bear -Earth's Children

Jean M. Auel


Kobo.com: €0,99


Bol.com: €0,99


In deze reeks volgen Ayla, een Cro-Magnon meisje die na een aardbeving haar ouders verloor die wordt opgenomen door een stam van Neaderthalers, de Clan.

We volgen Ayla terwijl hij relaties met de clan-leden groeien en hoe ze haar beginnen accepteren. Het gaat ook over de verschillen tussen mensen en hoe ze omgaan met die verschillen.


Kobo en Bol.com delen zo goed als hun gehele biblioteek dus op zich maakt het niet zo veel uit waar je het koopt, maar is het vooral persoonlijke voorkeur.


Ik weet niet hoelang de prijs zo laag zal blijven dus nu is de kans om het te kopen voor onder een euro.


Hopenlijk heeft iemand hier iets aan heeft.

Ik wens iedereen alvast een prettige vakantie en veel leesplezier!


-E

2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page