top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverhetboekhoekje

E-Deal #2

Deze E-Deal is denk ik een van mijn favorieten. Vandaag heb ik een van mijn favoriete boeken van een van mijn favoriete schrijfsters. Ik hoop dat jullie er net zoveel van zullen genieten als ik heb gedaan.


Zoals altijd zijn de prijzen enkel voor Bol.com en Kobo.com.




Stange the Dreamer

-Strange the Dreamer

Laini Taylor


Kobo.com: 0,99€


Bol.com: 0,99€


Laini Taylor is een van mijn favoriete schrijfsters, deels vanwege de wereld die ze creëert en in dit boek voldeed op dat vlak volledig aan mijn verwachtigen. Ik hou ook van de karakters en haar manier van schrijven is gewoon prachtig. Zoals je misschien wel merkt ben ik een grote fan van haar.


Ik wil niet te veel zeggen over dit boek omdat ik vind dat je er best blind in gaat. Dus ik zal vertellen wat ik ervan wist toen ik het er het eerst aan begon.


Lazlo Strange is een bibliotheekcaris die zoekt naar de verloren stad Weep.


Dat was alles wat ik wist over het boek. Maar die ene zin was voor mij genoeg.


Dat was de E-deal van vandaag en ik hoop dat jullie ervan zullen genieten. Het tweede deel van de duologie is uit, dus als je het zou willen kun je de reeks "binge-readen".



-E

1 weergave0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page